Knockout 2

Určitě znáte Destruction Derby, které jste mohli vidět někde na PC. Jen se nebojte i na naše zlaté Amigy se usmálo štěstí a vzniklo dílko Knockout 2.

Ani jsem zpočátku nevěřil, co všechno může být na jedné disketě. Byl jsem totiž pověřen k orecenzování této hry. A každý ví své o hrách na jednu disketu. Ale kdyby každý shlédl to co já, určitě by ten každý změnil svůj názor. Hru zplodil tým, o kterém se toho moc neví, ale po tom, co nyní stvořil si jeho jméno budu pamatovat až do smrti. VEHICLE.
Během nahrávání si můžete prohlížet celkem zdařilý zdigitalizovaný obrázek. Když se vše nahraje, může to začít. Nejdřív Vás tvůrci galantně pozdraví, a pak Vám nabídnou jejich menu. Ve kterém si navolíte počet spoluhráčů a protihráčů a to můžete, co můžete, vy musíte hrát s osmi hráči najednou. Což potěší některé skupinky smažičů. O hudbě bych se zmínil více. Tak rytmickou hudbičku, jako je u Knockout 2, jsem tedy fakt neslyšel. Dokonce naleznete na disketě i hudební editor, který není vůbec k zahození.
Cílem hry je prostě a jednoduše zůstat na plošině. Jenže to není, tak lehké, jak to vypadá, protože tu kulatá plošinka pomalu a jistě ubývá. A Vám nezbývá nic jiného než se na ní udržet. A jediný způsob, kterým to možná dokážete, je buď bourat do protihráčů a pokusit se je chodit nebo ten lehčí a spolehlivější způsob je, když se se svým autíčkem probouráte úplně co nejvíc do středu plochy, a tam se pokusíte, co nejdéle vydržet. Pomalu o jistě začnou ostatní autíčka padat a kruh se pomalu o jistě zužuje a vy musíte za každou cenu vydržet. Když se vám to podaří, se udržet jako poslední ze všech, vyhrál jste. A na řadě je další a další kola. Ostatně jako u všech her sbíráte jakési body, které se vám sčítají. A když jich nasbíráte až až, tak jste vyhráli.
Takováto hra mě osobně potěšila, snad ne svou grafikou, to rozhodně ne, ale asi to spíše bude tou originalitou. At vzpomínám, jak vzpomínám. Autíčka, která by se navzájem shazovala z ubývající kruhové plošiny, to tu ještě nebylo. A to je asi vtom. Nezáleží na tom na kolik disket hra je, ale na tom jak je originální. A i takhle slabší hra potěší každého mnohem více než nějaká super velehra. A to myslím vážně. Já vím, že jsem v počátku uvedl, že na PC je Destruction Derby. A moc jsem se nemýlil, že Knockout 2 je mu podobný. Možná jen v té grafice a námětu jsou si trochu více rozdílní. Jinak ve všem ostatní se mi zdá princip stejný. Na konec bych si dovolil prohlásit, že s hrami to jde čím dál víc nahoru o to je jedině dobře. Abych to nezakřiknul. Jo úplně na závěr bych chtěl udělat radost všem pařičům, jelikož Knockout 2 je jak pro A500 tak i pro A1200. Dobrý, ne?

Knockout 2

75 ze 100

Grafika: 65